Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Louise Cato - 24 mars 2012 23:47

Ska gå och lägga mig nu, ponnierna va sjukt fina idag, och Vinni var super fin att loongera. Bralla lite, men de e bara kul att trots sin ålder kan hon göra så ;)

Har nyss varit ute och gett kvällsmat till dem, flätade även Vickan svans så den e fluffig till simon ^^


Yesyes, så ska ni til Osby? Kolla efter en underbart fin skäck ponny och en ryttare som är galen i sin bruna outfit ;)


BTW!!! Sommar tecken nr 1 !! Vickan och Vinni byter färg! :D Vickan börjar få mörkbrunare färg istället för sin bråa, och Vinni börjar att bli ljusbrun :D Så gölligt ;)

Sen såg man årets första fjäril :D Lycka ;)


Puss <3

Av Louise Cato - 24 mars 2012 11:15

Yes! Tagga tagga tills tävlingen imorgon, känner på mej att Vickan kommer att gå klockrent! ;D Awsome kännsla som bara taggar mer ;) Sitter typ vid Equipe och stalkar Emelie och hennes två ponnyer, hoppas att det går bra för dem, skulle vara så kul om hon blev placerad med båda :D


Sen har min dag börjat sjukt bra! Han gjorde min dag -----> http://nicholaihollesen.se/  Hans film 'helt normalt'

Asså  nää.. han e ju bara helt grym xD


Jaja, idag väntar att mocka ut Vickans box helt, Vinnis blev klar igår. Sen ska jag bara skritta en lååång runda på vickan och Vinni ska få tömmköras eller kanske longeras.. hur det nu går med en grymt pigg pownnii som inte kan stå stilla.


Btw, igår sparka Vickan efter pappa :O

Hon är mörkrädd och eftersom att hon blivit illa behandlad innan så är hon så pass osäker när man ska ta på grimman i hagen när det är mörkt. Men pappa visste inte det, så hon kicka efter honom och tog precis vid axlen.. ajabaja på ponnin.. Har nog tur att hon finns kvar, sjukt arg var han xD


Men jag menar, jag har knappt några kompisar, så skulle hon försvinna, då skulle ju livet vara helt meningslöst, samma med Vinni.


Vinni o Vickan <3 Louise ;)


Puss <3


Ovido - Quiz & Flashcards