Direktlänk till inlägg 29 april 2012

SORRY!! :'O

Av Louise Cato - 29 april 2012 21:53

Sorry för sjukt dålig uppdatering :$

Har helt enkelt inte orkat, och sen igår satte jag mig jätte sent framför datan och hade just loggat in här när jag bara ser en sjukt stor svart tarantella komma krymande emot mig med gapet öppet och berädd på att attakera mig.. så nej, det blev ingen bloggning även om mamma lyckades döda den ( Mohahahaha ! ) Sitter här nu och är lite orolig att det ska komma någon annan och äta upp mig.. fy för vad dem är äckliga :'o


Har inte hänt så mycket under veckan faktiskt ^^

Har ridit min bäbis som går så sjukt fint nu, kanske dax att skola om henne till dressyr ponny? ;) Ganska stolt blir man, när man fick hästen kunde den inte göra galopp ombyten, eller gå stadigt iform. Och går hon iform hela tiden :D Och sen.. *trumm virvel * Hon bytar galopp hela tiden nu, hur mjukt och fint som helst :D Super nöjd med henne :D


Tävlade idag i Össjö :) LC+5 och LB. I LC+ så fick vi ett stopp på trean, men mamam filma och man ser hur hon riktigt dör ut framför det.. men resten av rundan var helt okej :)

Sen LB, så J*VLA FIN!! :D Kändes som om vi verkligen hittat hem igen. De senaste tävlingarna har det känts som om vi inte varit på sammam nivå men denna klassen.. Så sjukt fint gick hon! :D ' Hon är säker gammla Bettan ' xD Nä.. men Bettan ( Vickan) lyssnade jätte fint och vi dubbel nollade :D

Det var bara det, att efter mål när jag var 100 på att vi vunnit då jag insåg att jag hade betydligt snabbare tid än hon som lede så säger speakern '' Tyvärr Louise, du glömde ett hinder' Jag menar vafa*.. xD Jag är ju som värsta nybörjaren xD Jag glömde vägarna när jag var 9, inte när jag är 15 xD Haha, men jag är jätte nöjd med henne :D Så + i kanten till Vickan idag :D


Valborg imorgon :D

Vännerna vill att man ska dra ner till Fagerhult.. men skiter i det och är med Jonte istället ;) Mycket mysigare och trevligare ;)


Nu ska jag gå här ifrån innan det kommer någon spindel och äter upp mig D:

Puss alla söta små människor :D

Random bild sen påskhoppningarna xD  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och d...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^ Brukar inte tjcoka mig så mkt fak...

Ovido - Quiz & Flashcards