Alla inlägg den 15 april 2012

Av Louise Cato - 15 april 2012 21:16

Yes.. typ lite bilder på det ja vill ha med mej hem nästa gång jag varit på väla xD


HM


             


Gina


           

Hehe.. hoppas mamma har pengar... ;)

Puss <3 


Av Louise Cato - 15 april 2012 20:17

Tjo.. har varit på storhäst tävling på ÅPK idag och hjälp till på banan :) Sjukt jobbigt.. underlaget brukar släppa så jag och Tessan jobbade sjukt mkt med våra krattor xD Själv gående trumlare ;)

Ne men det var sjukt kul, blev verkligen sugen på att ta med Vickan bara för att det var så lågt xD

Men blev också sjukt sugen på att hoppa stor häst.. jag menar whooot?? Varför det? x) Jag har Vickan.. fast det ser så sjukt lätt ut för hästarna.. fast ponnyer går snabbare.. ^^


Palla inte rida idag så hon har fått stå.. så ja har typ städat o bara chillat :)

Ska ut och ta in hästarna nu så Vickan inte blir helt hysterisk nu när det är mörkt.. knas ponny...


Kommer lite bilder på kläder som SKA bli mina ^^ .... In my dreams.. :D


Puss <3

Av Louise Cato - 15 april 2012 00:20

..Har varit helt awsome ^^ Va i Klippan med Vickan o tävla dressyr. Så sjukt fint gick hon. Riktigt nöjd med henne ! :D I LC:2fick jag och Emelie exakt lika många % så delad tredje plats av 2 plac. Så hon va verkligen fin, lite seg i början men de blev bättre :) I LB:1 så red ja fel. Men annars lyssnade hon bra där med :) Fast de tyckte inte dommaren så fick.dåliga % men huvudsaken e att ja e nöjd :)Sen åt ja årets första grillat ! :'D Sååååå underbart! :DSen har ja haft en mysig kväll med Jonte. Så nu ska lilla jag sova :) Puss<3

Ovido - Quiz & Flashcards