Alla inlägg den 13 april 2012

Av Louise Cato - 13 april 2012 23:00

Tänkte att ni kanske ville ha lite bilder sen i söndags? :D


Det är Malou Kastman som fotat ---> http://maloukastman.blogg.se/     Besök gärna sjukt fin blogg och hon skriver mkt själv om sin ridning och sin super fina ponny Spirit :)


         

Av Louise Cato - 13 april 2012 22:48

Yeeah... sjukt trött xD E typ alltid det nu för tiden xD Men när det går så långt att man sitter och självmant lyssnar på en fransk låt.. då e de så man nästan bums måste gå o lägga sig xD Haha

Har tränat för Torun med Vickan idag :) Kan börja att berätta att igår rammla jag av och typ slog i ganska illla xD


Tänkte skritta ut en runda barbacka på henne. I början såg hon inte ett par barn bakom en krök, så hon var sjukt envis med att inte gå fram. Najjs att sitta på henne när hon stegrar barbacka, fin utsikt :D

Ne men hon var jätte duktig och gick förbi till slut :) Sen när jag skulle jobba ner henne gick hon bara så.... bäst! :D

Hehe, skulle sen bara låta henne gå på en gräsväg med stenröse på båda sidorna men även kor på den ena sidan. Var bara det att en stor jäkla tjur kom och atackera xD Sjukt läskigt. Vickan fick iallafall panik och vände i ren panik och jag kände hur jag var påväg av, men jag är så dum så jag släpper inte så jag slungades in i stengäret med rygg och nacke, medans benen var på vägen. Släpper Vickan och hon sparkar till mig på smalbenet. Får tag på en sjukt rädd ponny som bara står och darrar. Tar henne därifrån och ska hoppa upp igen eftersom jag inte kunde gå på benet x) Så bara bocka hon av mig xD Såå sjukt elak e hon ;P Men kom iaf upp o sen gick de bra. Fick en nerv iklämm men inget mer..

fast idag har jag haft sjukt ont i nacken och kan knappt lyfta blicken upp xD Jätte jobbigt.. checkade hjälmen och det synd att den fått en smäll.. inte najjs..


Iaf, så ibörjan av dagens ridpass så var ja så sjukt konsentrerad på att hålla nacken så att det inte gjorde ont. Och Vickan gick skit sen skärpte jag mig och så bara voila :D Super fin ponny ^^


Dressyr tävling imorgon i Klippan :D LC:2 och LB:1 :D


Puss<3

Ovido - Quiz & Flashcards