Alla inlägg den 18 april 2012

Av Louise Cato - 18 april 2012 16:39

Tjoo.. asså jag har en fråga.. någon som vet hur en sockerkaks smet ska se ut? xD

Ja tror att jag har gjort fel någonstans.. de ska väll inte se ut som runda hårda ljusa häst skits tollar? x) Inser ni själva hur äckligt det låter? FEL det är sååå sjukt gott ^^ Bara halva 'smeten' är nu inne i ugnen.. resten e i Lollos mage ^^


Slutade en halvtimme tidigare eftersom att vi hade något föredrag som någon homosexuell prata om.. så de va ganska najjs ^^


Tränade igår kväll och jag bara måste erkänna att jag.. ÄLSKAR DEN PONNYN!! :D

Man blir så jäkla stolt när ens tränare säger att hon har kapacitet att gå FEI med rätt ryttare ! :D Helt underbart!

Hon flöt så sjukt fin och hennes skänkelvikningar e snart perfekta :D Både i trav och galopp. Och hon har svårt i högervarv då hon skjuter bog.. men super fin var hon iaf :D


Ska bara vänta på att kakan ska bli klar, sen ska jag ut och rida ut en runda ^^ Hoppträning på fredag så vi taggar ;)


Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards