Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

Lyckad dag :)

Av Louise Cato - 14 maj 2012 22:01

Tjoo ;)


Dagen har varit awesome ;) Skola (Mindre skoj ju..) oxh sen väla med mamsen ;) Fy för vad jag är bra på att handla kläder ;)) Blev några kassar ;)

Bland annat mina efterlängtade limegröna jeans, trosor, flera linnen och lite annat smått o gott ;) Fast när vi kom hem kom vi på att vi glömde köra ett par byxor som vi la undan, lite surt, men ska se om jag kna ta bussen in i veckan och placka med dem hem ;) Bilder kommer imorgon, kameran e död så den måste få ladda upp ;)


Väl hemma igen, rakt ut och mocka, najjs ;)

Vickan fick vila idag eftersom att hon ska tävla på torsdag igen, hårdträning i skogen imorgon, sen lugnt på onsdag. Så kände jag att ajg hade sån lust att rida min lilla Vinni skrutt, så tränsade och hoppa upp på henne, och GUD VAD JAG ÄLSKAR DEN PONNYN ! :'D


Satt hela rundan och tänkte på hur mycket vi har gjort tillsammans, när jag var så sjukt galen och hoppade 115 med henne, barbacka hoppning, alla avfallningar, alla tårar, alla skratt, alla pussar och hångel med henne ;)) Det går inte att beskriva <3

Känner att jag inte skrivit så mkt om henne på senaste tiden, men hon mår super :) Hon ska iväg på ponny ridning på lördag i Åstorp och hjälpa till att sammla in pengar till klubben, såå generös är hon ;)

Tror att hon ska tycka det är kul, dem senaste gångerna vi kommit med transporten och ska lasta av Vickan i hagen så kommer hon och går in i den efter att vickan gått ur :) Så gulligt :D


Nee, nu ska lilla Louise sova ^^ Puss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och d...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^ Brukar inte tjcoka mig så mkt fak...

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards