Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

Från hopp ponny, till dressyr ponny ?

Av Louise Cato - 12 maj 2012 19:24

Rubriken talar ;)

Var nere i Hörr och tävlade på Ringsjöortens tävlings bana. Har bara ett få sakar att säga om dagen. Kämpa, ha kul och sen får man resultatet som man jobbat för så jäkla länge nu..

Vi VANN LC:2 !! Förstod det inte riktigt själv, jag menar, Vickan är 100 % hopp ponny, och kan knappast platsa uppe på dem högre dressyr klasserna, men nu :D

Svävar på moln! :D Hon var jätte fin, lite segare i högervarv och fick då skänkla till henne lite, gjorde små missar, men hon skötte sig ändå jätte fint.


Sen i LB:1 så failade jag till det totalt.. eller nej, men inte alls lika fin runda som den första. Hon var stel coh lyssnade inte på mina hjälper vilket blev att ajg gav lite för tydliga. Där av poängen, emn fortfarande nöjd med henne, för vissa saker som vi haft svårt för innan är nästan 100 nu. Har inte kunnat göra snett igenom utan att hon drar iväg och brallar häcken av sig, och nu går hon super, bytade dock i högervarv, men vad gör det när det ändå kändes så bra? :)


Däremot får personalen på klubben värsta DISSEN!! Så sjukt otrevliga, snobbig och bithiga ;) Så nej, jätte tråkigt med människor som bara vill kränka en och få en att må dåligt genom att säga emassa skit till en och lägga fram alla alternativ på mig xD Men brydde mig inte, har ju trots allt VUNNIT DEN FÖRSTA UTE DRESSYR TÄVLINGEN EVER :D :D

Fick inga bilder på idag ;( Men men ;)


Kvällen blir hemma hos Jonte och se på filmer där man köttar bäbisar.. haha nee ^^ Skojja ;)

Ska ner om Julia osså med en blomma eftersom att hon konfirmerades idag :D


puss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och d...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^ Brukar inte tjcoka mig så mkt fak...

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards