Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Livet leker ^^

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^

Brukar inte tjcoka mig så mkt faktiskt ^^ Hehe.. ne men firar vinsten så klart på mitt egna lilla sätt :)


Helgen kommer att bli så najjs :)

Imorgon blir det en runda på Vickan, sen va med Jonte, för att sedan va med Emelie nere på Örkelljunga dagarna :) Får se vad man hittar på på kvällen :)

Lördag blir nog att åka till Perstop och kolla på Emelie när hon tävlar de lokala klasserna. Sen på kvällen är det fest i Boalt :)

Söndag tävla två klasser och vinsten är min ^^ Nee.. men taggad iaf :D


Tänkte lägga ut några outfits sen som jag har/haft sen.. någon dag.. då jag pallar.. eller ens kommer ihåg det xD Haha

Btw ^^ Har fått världens sötaste lilla kalv, han är sjukt ond.. Filmade lite och så bara ser man hur han knockar till mig.. blodet sprutar från lollos mun.. nej, inte riktigt men aj.. Den dagen då kan inte skadar mig, den kommer att bli legendarisk.. tur att han e söt iaf ^^


Nu börjar lilla jag bli heeelt rabies äckligt flummig av allt socker :)

Puss puss ^^ xd <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och d...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 19:15

Lol.. hittade just en lösnagel i mitt hår.. skumt.. men öhm nu ska vi inte diskutera det ^^   Kan börja med att säga att dagen har varit awesome och resten av helgen kommer att bli bäst ! :D Åkte till hemma klubben och startade en LC för att ha...

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards