Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Vaddå oseriös bloggande?

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och då för att hålla lite uppdatering om Vickan o mej, men inget annat.. o ska jag skaffa ny så blir det nog på ngn annan sida bara så ni vet :P


Iaf, nu när jag ändå skriver kan jag i alla fall ta mig lite tid att skriva om mig och Vickan. Och ni som stör er på att jag bara skriver om våra framgångar, läs då inte så slipper ni ha ngt att störa er på?


Iaf, har inte bloggat sen den 20/5, och det var då jag hoppade regionalt i Perstorp, LB och LB+5. I LB var hon helt underbar, vilket blev en första plats av ca 30 starter, + att vi hade 6sek till tvåan, snacka om snabb ponny?! Och hade jag haft en rivning hade jag som sämt kommit fyra då jag var snabbast i grunden också utan att flå rida :)

Sen i LB+5 så var hon också jätte fin, dock ett stopp på sista i omhoppning då jag tog snäv sväng. Vet att hon skulle kunnat hoppa det från den vinklen. Men båda var inte på samma nivå på just det hindret och hon tog det säkra före det osäkra. Ändå nöjd med henne, ändå lite surt, för jag la en volt, och fick ändå samma tid som de som blev placerade. Så antagligen hade jag vunnit den klassen också och meeting priset. Men shits happends, inget att göra mot det. Vann ändå 3 tävlingar på en vecka! :D


Sen igår var jag och startade i ett av kvalen till Mountain horse ponny cup, och då är det stil bedömning. Första tävlingen på gräs, och vad tror ni att min ponny gör?!?! VINNER :D :D

Red as fult i grunden som de bedömde, hon typ travade fram till första och jag fick sitta på henne med sporrarna heeeela tiden. Ändå så fick vi 52poäng, ocoh vi ledde kanske tills de 7 sista ryttarna, så vi slutade på en 6'e plats i stil bedömmningen :D Asså jag är så sjukt stolt över den ponnyn ! :D Hon gör verkligen allt för att röra mig glad och ställer alltid upp.


 Och det kan jag faktiskt säga, en ponny, som inte talar samma språk som oss människor, ställer upp för mig mer än vad flera andra människor gör för mig! ALLTID!! Vad som än händer så försöker hon alltid vara till lags.  Och hon betyder sjukt mkt mer än vad alla andra tror, och ni ska veta att jag älskar henne mer än något annat, antagligen mer än vad jag älskar och litar på er.


Puss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^ Brukar inte tjcoka mig så mkt fak...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 19:15

Lol.. hittade just en lösnagel i mitt hår.. skumt.. men öhm nu ska vi inte diskutera det ^^   Kan börja med att säga att dagen har varit awesome och resten av helgen kommer att bli bäst ! :D Åkte till hemma klubben och startade en LC för att ha...

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards