Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Konirmationen :D

Av Louise Cato - 5 maj 2012 23:53

Tjooo alla söta ^^ Vet ni vad ? Nu har man tagit steget att bli vuxen... iaf enligt alla andra ;)

Idag smällde det och nu är man konfirmerad :D Har haft en sjukt härlig dag men släkten och annat trevligt folk :')

Kan börja med att allt det som vi gjorde i kyrkan gick över förväntan, något litet fel blev det, men det var bara små petitesser ^^ Så duktiga är vi ;)

Fast sjukt läskigt att läsa upp inför alla människor som var där, särskilt när man kände många andra från lilla Örkelljunga ^^ Så det var lite nervöst, men det blev ingen katastrof ;)

Väl hemma åt vi smörgås tårta ( Då ska man lägga till att vi har en hel kvar som JAG ska ha till frukost imorgon ) + två glasstårtor och 6 olika små kakor :D Så ja.. mätta små magar som lämnade oss nu ikväll :)


Sen typ lite av det bästa var ju alla sakerna man fick ;)

Ett halsband med ett hjärta i guld och äkta diamanter

Ett annat guld hjärta med en rubin i ( Min månadssten )

Två silver ringar

Ett silver armband

Örhängen av silver som små hjärtan

Ett gammalt gammalt halsband med ett kors som går i arv

En LCD 24 tumm tv

Toblerone coh en ljuslykta

En skål i glas som ett hjärta

1000 kr

Massor av blommor, dem som jag ska spara är dem jag fått från bästaste Elise nere från kina  :'D  

OCH en sjuuuukt söt liten tiara av Emelie som jag bara älskar ^^ Bästa systern man har som erkänner att jag är prinsessan ;) Haha, så den e med på bilderna ;*


TACK för allt jag fick idag, släkten är inte så farlig ändå ;)

Sen klänningen har jag lovat att lägga upp bilder på, så nu kommer dem ^^


BTW!! :D Åsbo Ponnyklubbs Div 1 lag KVALADE NU UPP I ELIT ALLSVENSKAN TILLS NÄSTA ÅR :D :D Så sjukt duktiga är dem :D Synd att man konfirmerade sig och inte kunde vara med, men dem klarade sig ju as bra :D GRATTIS :D :D Nästa år satsar vi allt ;)


Puss <3

                     

Slänger in en bild på finaste pojkvännen <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och d...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^ Brukar inte tjcoka mig så mkt fak...

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards