Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^

Brukar inte tjcoka mig så mkt faktiskt ^^ Hehe.. ne men firar vinsten så klart på mitt egna lilla sätt :)


Helgen kommer att bli så najjs :)

Imorgon blir det en runda på Vickan, sen va med Jonte, för att sedan va med Emelie nere på Örkelljunga dagarna :) Får se vad man hittar på på kvällen :)

Lördag blir nog att åka till Perstop och kolla på Emelie när hon tävlar de lokala klasserna. Sen på kvällen är det fest i Boalt :)

Söndag tävla två klasser och vinsten är min ^^ Nee.. men taggad iaf :D


Tänkte lägga ut några outfits sen som jag har/haft sen.. någon dag.. då jag pallar.. eller ens kommer ihåg det xD Haha

Btw ^^ Har fått världens sötaste lilla kalv, han är sjukt ond.. Filmade lite och så bara ser man hur han knockar till mig.. blodet sprutar från lollos mun.. nej, inte riktigt men aj.. Den dagen då kan inte skadar mig, den kommer att bli legendarisk.. tur att han e söt iaf ^^


Nu börjar lilla jag bli heeelt rabies äckligt flummig av allt socker :)

Puss puss ^^ xd <3

Av Louise Cato - 17 maj 2012 19:15

Lol.. hittade just en lösnagel i mitt hår.. skumt.. men öhm nu ska vi inte diskutera det ^^


Kan börja med att säga att dagen har varit awesome och resten av helgen kommer att bli bäst ! :D

Åkte till hemma klubben och startade en LC för att ha hoppat igenom henne tills på söndag då jag startar LB och LB+5 i Perstorp regionalt. Framridningen var sådär, fullt med små b-ponnyer som bara hade parkerat överallt, jag menar, min bulldoser till ponny trampar ju ner dem?

Och sen kan ingen höger reglen x) Haha true shit ^^

Men Iaf, fick in ett par bra hopp på framhoppningen, tog även en snäv sväng till oxern och hon bara flög :D


Inne på banan kom vi lite snabbt på ettan, men hon försökte verkligen så hon klarade det, sen flöt det skit bra ! Har haft lite problem med mitt grund tempo, men idag var det stadigt och super :D

Till 6'an så tittade hon as mkt på en av funktionärerna, men ÅPK'are är ju så snygga, svårt att springa förbi utan att glo? ;)

Ne, men morrade lite på henne, älskar mitt morr ^^ Hon hoppade super men över 7'an så började det att spöregna, så jag bara öka som fasen och svängde. har varit med om samma sak innan med vinni, och hon stanna ut sig eftersom att hon fick vatten i ögonen x( Men Vickan var så ärlig, satsade såklart, men kunde tagit snävare, men detta var bara vår andra ute tävling iår. Och igentligen är det skitsamma hur jag red, för det ledde till en Vinst ! 1'a av 31 st starter :D

Min ponny är guld värd! Hoppar allt i omhoppningarna även om vi kommer helt konstigt på dem, älskar henne


Så jag har verkligen ett bra självförtroende tills på söndag, har typ aldrig kommit hem från Perstorp utan rosett, och hon placerar sig alltid på deras ute bana, sjukt taggad :D Så ingen ska få trycka ner mig nu, livet är på topp på allt man kan tänka sig :')

Puss

 

Igga min sits, kolla på min UNDERBARA ponny istället och hennes underbara små biffiga och klumpiga framben :D

     

Lol, snett pannband ^^

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards