Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Louise Cato - 20 mars 2012 20:32

Tjenixen ;)

Praon idag gick super ^^ Har fått in kännslan hur man ska stå när man håller på med hovarna för att underlätta för ryggen coh framför allt hästen. Awsome ;) Var hos grannen och min NH tränare, super fina hästar :)


Imorgon ska jag tydligen få slita skit mkt.. hehe.. antar att det är ngn ardenner.. om jag känner honom rätt ;) Men ska ändå bli skoj :) Mindre skoj blir det att jag ska till doktorn på eftermiddag och kolla upp typ muskelbristningar i armar och ben. eller vad det nu är.. hoppas att jag inte får sprutor.. blir som en 3åring som bara skriker o gråter, och mamma blir skitsur ;o


Hehe, hör ni inte något från mig så komentera med R.I.P för då har jag dött av synen av sprutan ^^ Hehe :)


Fick en fråga av ngn om jag knarka eller drack bara för att jag e så flummig i mina inlägg.. hehe e det så farligt ;) ? <3


Ponnyerna idag va helt enkelt super, Vickan går skit bra, gjorde lite tanke övningar så hon lyssnar bättre. massor av övergångar och halter så henne lilla hjärna fick jobba hårt ;)


Sen Vinni.. GUD VAD JAG ÄLSKAR HENNE!! Han inte tömmköra henne så jag tog ut henne o hagen o körde lite NH med henne. Helt underbar! Hon reagerar inte på sticken längre, helt avslappnad :D Vilket hon inte varit innan, sen lät jag henne skritta över en stor stock som vi har i hagen, hon tyckete att det var super kul, ska skaffa fler trix saker till henne :D Iaf, så har hon fattat vad jag vill när jag ber henne. Älskligen kan *trumm virvel* stegra på komando ;) Fast tar det försiktigt så inget blir fel ;) Släppte henne sen, och hon bara bralla efter mig och hoppade stocken självmant, puss på den lilla busen ;) Thihi så hon e bäääst ^^


Sen har jag och Emelie blivit tillfrågade om vi vill följa med på en ardenner utstälning och hjälpa till  med Pers 5 ardennrar. Sjukt skoj kommer vi att ha! Längtar ;)


Rubriken <3

Puss <3




Ovido - Quiz & Flashcards