Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Louise Cato - 23 mars 2012 23:11

Yah, då harman fixat konfa klänning :DSuper nöjd, även om den inte alls är som jag ville ha den igentligen ;)

Ville ha en hel vit, tajt uppe vid och vid nertill, utan spets, absolut inte svart, inga axelband och gärna lite veck och 'girlanger'. Resultatet blev en svart tajt klänning, men spets och axelband, utan girlanger ;) Fede najjs ju ;)

Ska lägga upp bild på den sen :D Nu e de bara skorna kvar, men palla stressa ;)


Sen träna jag min galna ponny idag, helt underbar är hon! :D Gjorde en övning där man ska hoppa 4hinder på en volt i bra tempo, samma sträcka och i balans hela tiden. I början kunde vi inte göra det över bommar, vi var sjukt dåliga, nu har hinderna börjats att höjas, så nu gör vi det på 80cm höjd och det går bara frammåt, hoppade även studs med sissta skuttet på ca 90. JÄKLAR vad hon tog i :'D Super pownniii! :D


Avslutade med att hoppa ett 1.05 oxer bara för att ha det i oss tills på söndag, då e det Reg LC och LB. Taggad på hög nivå ;)

Ska även köpa nytt bett till Vickan. Funderar på ett sprenger bett, men det kostar 1000 spänn, borde polisanmälas.. kan det vara så mycket värt??!

Men hon är ju kännslig i munnen och nu är jag så van så jag kan rida med ett tunt bett istället. Så de blir nog ändå det :)


Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards