Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Louise Cato - 1 mars 2012 17:17

Tjoo, vet ni vad? Jag e redigt svensk ^^

Igår skämtade jag och Emlie att jag inte behöver någon hjälm, eftersom att jag alltid rammlar på min rompah ^^

Hehe, träningen igår slutade med att jag landade på rompahn ^^ Vickan stannade på ett 80 hinder och vad rammlade jag på? ;)

RUMPAN!! :D Ja e bäst! Fast de blev ett par blå-gula blåmärken ;) Sen lyckades jag landa med foten osså så den gör piss ont ;) Skit samma, annars gick det ganska bra igår :D


Nu sitter jag och pratar med Elise via skype. Miss U :'O

Ska snart plugga engelska , fett tradigt -.-' Men det ska nog gå ^^


Sen e man ju inget fan, men grattis till Justin Bieber ^^


Puss på alla söta ^^

Kolla in frambenen på min underbara ponny!! :D 


Ovido - Quiz & Flashcards