Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Louise Cato - 18 mars 2012 01:15

Tjooo ;) Härlig dag idag ^^ Red både E-Type och Vickan :D Typen var på ett ganska frammåt humör och fick säga till honom att man ska skritta, inte trava ;) Sen lyssnade han jätte fint för att vara andra gången jag rider honom, så ja e nöjd :D Super fin ponny är det! Kan gå sjukt långt i klasserna med Emelie! :D


Sen kondis tränade jag med Vickan, hon blev trött, men det börjar ge resultat på den lilla tjejen ;) Tjockis magen börjar att försvinna ;) Hehe, najjs :D


Sen ikv va de gäster hemma hoss oss, skojigt skojigt ;) Va längesen de var här så det va najjs :D


Imorrn blir det att rida Vickan, sen får jag se om Julia kommer, annars så får jag tömmköra Vinni på något sätt ;)

Sen ska jag gå i kyrkan.. mindres kojigt tkr jag ;) Haha, men jaja.. jag vill gå i Eket men så vägrar mamma att köra mej, elakt -.-' :p


Sen har jag letat konfirmations klänningar, finns så sjukt många fina! :D Ngn som vet någon sida där det finns fina klänningar? :) Vill gärna ha något vitt axelbandslös :) Så ja.. hehe ^^


Nu ska lilla jag sooova :D

Puss <3

Ush.. vad håller jag på med? ;)) Ego trippad som lägger upp ego bilder ;) Haha <3 




Ovido - Quiz & Flashcards