Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Louise Cato - 11 mars 2012 21:22

Men snälla söta små människor ^^

Här sitter jag o kämpar med en frågestund, och jag har bara fått en fråga ;) kom igen nu! Ställ massor av frågor på det förra inlägget :D Snäälla ;)) Hehe ^^


Red Vickan innan idag, skritta bara, ska börja trava igång henne imorgon tror jag :) Sen testade jag något helt nytt, jag tömmkörde Vinni xD Hahaha asså.. ne.. jag vet inte.. man skulle filmat. Först tyckte hon att det var jätte konstigt att jag gick bakom henne så hon bara snurra runt ^^ Sen missförstod vi varandra så hon gick åt fel håll, men sen bara lossnade det! :D har aldrig gjort det innan, men hon gick super på tygel och hon tuggade jätte fint på bettet. Sen insåg jag att sadelgjordens ringar höll på att rammla av.. så jag bytade sadelgjord.. men den hade inga ringar så det gick skit ^^ Ponnyn bara drog raktfram.. in i stallet ^^ Hehe knas ponny :D Hoppade iaf själv upp på henne bara för att rätta till henne, vilket gick bra :D Ska köpa en special gjord så jag kan fortsätta att göra detta, ett enkelt sätt att få henne i form utan att rida henne :'D Supper najjs! :D


Sen ikv var jag på US möte hoss Anna från klubben :D Var awsome skojigt ju ^^ Bestämde iaf att vi ska va med på ponnyridning i Åstorp om två månader, så ska små barn få äran att rida min lilla bäbis Vinni ^^ Ska faktiskt bli skoj ^^


Jaja.. ställ frågor nu ;9


puuuussss <33

Av Louise Cato - 11 mars 2012 00:09





Yes ^^ En frågestund ^^ Fråga nu allt mellan himmel och jord :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards