Alla inlägg under april 2012

Av Louise Cato - 5 april 2012 10:16

Yaaay ! Rubriken talar ! :D Ligger här framför tvn med Nadja Lisa och Nenno.. tittar på den 7 o sista saw filmen.. så sjukt äckliga är dem xD Fast vi är duktiga ;) Har sovit 4timmar inatt ;) Thihi ^^Nubska ja totera mig.mer genom att kolla på filmen :D Puss<3

Av Louise Cato - 4 april 2012 17:41

Hellu ^^


Tränade i morse och hon var bara så jävla fin ! Jag har börjat att bli för teknisk i min ridning ( Låter random men Vickan hänger nog inte riktigt med ) så jag släppte allt och red så som man ska göra på tävlingar. pang bom på och i högre tempo. Och resultatet blev en sjukt fin ponni som bytade galopp i slutet även om det blev lite snett över hindret :) Så ja e jätte nöjd med henne. På ett räcke blev det helt konstigt, så hon var så sjukt ärlig och hon ville verkligen hoppa så hon kom helt konstigt på det o hoppa av typ tre dubbelt så mycket som hon igentligen skulle xd Och klarade 1m hindret galant utan att nudda.. hehe fin powniii :D


Ikväll ska ja till en kompis. Hon har laddat hem alla SAW filmerna.. får se om jag igentligen kan se någon av dem.. så sjukt läskigt.. nästan så man vill ha någon där och hålla handen med ;) Så de taggar vi till ;)


Så nu ska lilla jag duscha.. fett najjs efter att ha tränat, varit hoss min tränare och hjälpt henne i stallet och mockat 7st boxar.. känner mig ganska död xD


Puss <3

Av Louise Cato - 2 april 2012 19:43

Yes.. finns nog inte många som igentligen vet vem den riktiga Louise cato är..  eller hur mitt liv ser ut ;)


1 : Jag hatar spindlar.. men jag bölar ändå lika mycket när dem ska dödas..


2 : Jag trivs inte i min skola, kämpar för att orka gå dit varje dag och funderar på att byta..


3 : Jag är sjukt målmedveten och klarar oftast det jag verkligen kämpar för


4 : För ett par veckor sen slutade jag att äta helt.. och tillslut gick det så långt att jag kräktes bara jag åt en liten bulle.. Nu har jag börjat kunna äta igen utan att spy..


5 : Jag nördar med att lyssna på skit musik som jag sjunger falskt till


6 : Den jag kan lite till 100 på bor nu i Kina, och jag har nu under snart ett år inte kunnat prata med ngn om mitt liv så som det är nu..


7 : Jag är helt anorlunda utanför skolan


8 : Jag har väldigt svårt att lite på någon som jag inte känner och är därför ofta blyg. Men sedan öppnar jag mig för den personen..


9 : När jag fyller 18 ska jag så snabbt som möjligt flytta hemmifrån :D


10 : När jag säger att jag älskar någon. Då gör jag det verkligen <3

Av Louise Cato - 2 april 2012 19:24

Öööö ! Palla dagen xD


Hovslagaren va här i morse o fixa ponnyerna. Vinni fick skor fram och jag fick en gammal rasp av honom så jag ska själv fixa Vinnis bakhovar xD men känns fett coolt att han har förtroende på mig sen praon hoss han :D


Sen hjälpte jag Julia med Vinni i padocken. Dem hoppade ^^ Höjd rekord för dem :D 75 cm :D Såg super fint ut för dem, de passar verkligen tillsammans :D Så härligt att se dem :D


Sen träna jag Vickan. På senaste tiden har hon gjort så sjukt fina galopp ombyten.. men inte fanken skulle hon visa Torun att hon kunde det.. ne.. istället studsar man och springer som om där satt en höna i svansen på henne -.- Seegt när hon är sån.. men det släppte till slut :D


Sen har mamma tagit min mobil.. fml?? Bara för att jag inte städat kliniken -.- Sååå trött på dem.. Så jag städa hela huset på ett par timmar o.O Men nu behöver jag inte vara utan den i en vecka. bara tills imorgon :D Lycklig chey!! :D


Fast sjukt seegt att inte kunna smsa med små finisar ;**


Thihi ^^ Nu ska jag typ ut o fota lite ^^ Fett sugen på det! :D Har inte tagit natur bilder på jätte länge.. så ska ta det nya objektivet o se om jag kan få något fint på picture ;) Hehe ^^


Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards