Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Bla bla bla.. BLÖÖÖÖ...

Av Louise Cato - 2 april 2012 19:24

Öööö ! Palla dagen xD


Hovslagaren va här i morse o fixa ponnyerna. Vinni fick skor fram och jag fick en gammal rasp av honom så jag ska själv fixa Vinnis bakhovar xD men känns fett coolt att han har förtroende på mig sen praon hoss han :D


Sen hjälpte jag Julia med Vinni i padocken. Dem hoppade ^^ Höjd rekord för dem :D 75 cm :D Såg super fint ut för dem, de passar verkligen tillsammans :D Så härligt att se dem :D


Sen träna jag Vickan. På senaste tiden har hon gjort så sjukt fina galopp ombyten.. men inte fanken skulle hon visa Torun att hon kunde det.. ne.. istället studsar man och springer som om där satt en höna i svansen på henne -.- Seegt när hon är sån.. men det släppte till slut :D


Sen har mamma tagit min mobil.. fml?? Bara för att jag inte städat kliniken -.- Sååå trött på dem.. Så jag städa hela huset på ett par timmar o.O Men nu behöver jag inte vara utan den i en vecka. bara tills imorgon :D Lycklig chey!! :D


Fast sjukt seegt att inte kunna smsa med små finisar ;**


Thihi ^^ Nu ska jag typ ut o fota lite ^^ Fett sugen på det! :D Har inte tagit natur bilder på jätte länge.. så ska ta det nya objektivet o se om jag kan få något fint på picture ;) Hehe ^^


Puss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och d...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^ Brukar inte tjcoka mig så mkt fak...

Ovido - Quiz & Flashcards