Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Skak hjärna..

Av Louise Cato - 21 april 2012 22:47

Yeeah ^^ Har varit på Bakken hela dagen med konfa gänget. Hade faktiskt sjukt skoj ^^

Först var vi i Svenska kyrkan och sen gick vi längs Ströget eller vad det heter x) Emma och jag gick vilse i en HM affär.. man känner sig sååå liten när man bara ser kläder hela tiden och ingen utgång ;o

Men på något sätt så lyckades vi komma ut från dödsfällan o kom in på Bakken. Börjar skit bra genom att en sjukt argsint tant bara kommer fram och trampar mig på lilltån med vilje.. den e säkert krossad :'O

Gick sen i tre timmar med Simon, Marcus och Victor :D Var sjukt roligt ^^ Hehe åkte ett par karuseller fast sen fick de åka de läskiga själva xD Asså.. de måste ha varit självmords benägna.. Helt sjukt att vissa människor kommer på karusellernas konstruktion.. helt random :D


Slutade iaf med att den sista timmen gick jag med Emelie, Annika, Luddis och Victor så jag åkte faktiskt tre av dem jag inte vågat innan ^^ Duktig chey är jag ^^

Fast på en av dem fick Victor verkligen veta hur mycket jag hatade honom för att han fått mig att åka den.. sjukt läskig xD


Fast det märks att man åkte runt åt alla håll, till och med upp och ner ibland.. hjärnan är inte på topp där inne.. känner hur den fortfarande försöker komma över chocken ;)


Sen när vi skulle hem hade vi allsång i bilen ( Vilket betyder att Luddis sjöng heeeela tiden.. och ja.. inga komentarer.. )

Men sjukt härlig dag och är glad att jag faktiskt konfimerar mig :) Har träffat vissa människor som bara e för skojiga ^^


Så tack alla ni för dagen :D


Puss <3

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och d...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^ Brukar inte tjcoka mig så mkt fak...

Ovido - Quiz & Flashcards