Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Trött liten Lollo

Av Louise Cato - 17 februari 2012 20:43

Tjoooo på er :)


Rapport sen senast jag skrev ^^ Hoppträna Vickan i onsdags, och hon var verkligen jätte possitiv och tyckte att det var jätte kul! Hoppade ur alla konstiga vinklar o bocka lite osså, knas ponny ;)

Vi tränade på lite mer höjd denna gången, och på en bana som var på MSv svårighet, så det var sjukt tekniskt! Men Vickan flög över 1.10 hinder utan att tveka, så nu är vi pågång igen! Watch out!! :D


Sen idag så kondition tränade vi båda, jag var lika slut som hon var xD Haha, var ute i över en och en halvtimme, men det var bara skönt. Hade studiedag idag så det var najjs :D

Tränade ganska mycket på att länga och korta henne, men formen,, VOILÁ!!! Behövde inte göra någonting! Hon bara gick där, perfekt! Tittade på skuggan bredvid och hennes lodplan låg där det skulle, jätte nöjd med henne!


Sen lilla Vinni bus, tog och gav henne en ordentlig rykt, och svansen tog som vanligt minst en kvart att göra i ordning.. hon lyckas alltid trassla ihop den och 1kg sågspån i den.. random..

Tog ut henne i hagen i grimma och longeringslina + pekpinne. Silken liten foto modell hon har! :D

Synd bara att antingen var hon så taggad av morötterna i min ficka så hon vägrade stå stilla, eller så var öronen bak bara för att jag grälade på henne. Underbar pownnii :D

Sen släppte jag henne och lät henne busa runt o springa efter mej, fick ett par super bilder på henne :D


Släppte sedan ut Vickan så hon kunde rulla sig utan täcke i snön, känns rättvist mot dem att få rulla sig utan täcke så dem inte känner sig instängda xD Som de njöt!

Sen åkte täcket på igen och modevisningen var slut ^^ Hehe, han busa lite med Vinni o trickträna henne osså. Hon var jätte fin. Kan sitta på henne nu och bara nudda henne vid bogen så gör hon vacker hov. Ska snart utveckla det till spansk skritt. Några förslag? hon kan backa nu osså utan grimma eller någonting när jag sitter på henne. Göllig ponni ;D


Så nu e jag skit trött, vilket betyder att jag sitter och lyssnar på skit musik xD Jag menar, vem lyssnar på jul sånger i febuari, eller lyssnar på franska låtar när jag hatar det! och vem står och dansar framför datan till ketchup sången.. Jo!!! Det gör trötta lilla jag ^^


Borde gå o lägga mej ;) Pusss på alla er :D

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och d...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^ Brukar inte tjcoka mig så mkt fak...

Ovido - Quiz & Flashcards