Alla inlägg under januari 2012

Av Louise Cato - 21 januari 2012 21:19

Haha, hej Sverige :D

Efter två helt underbara veckor i Afrika, Kenya så har jag faktiskt inte orkat att blogga ;)

Men nu är jag igång igen, ska lite senare skriva ett inlägg om vad vi såg o vad som hände där nere om det är någon som pallar att läsa, kommer nog att bli ganska mycket ^^


Ja, ponnyerna e bara för söta :D

Vickan har ju inte ridits så mycket när jag var borta, Emelie red henne några dagar men jag har mest skrittat henne nu sen jag kom hem för att få igen henne igen så att inte bara gå pang bom på igen.  men har travat osså ju, och nu har det varit halt och den senaste dagen snö, så har inte varit så lätt att arbeta henne. Men det kommer :D

Sen vinni, hon är bara för underbar! Från att ah sparkat efter mig i hagen galopperar hon nu efter mig, men öronen frammåt o brallar iväg av lycka o kommer sen i galopp tillbaka till mig. Det är verkligen Lycka för mig, älskar den ponnyn :D

Ni ikväll har det kommit typ 1.5 decimeter snö, så i morgon blir det att ta på sej kläning o så får nog Emelie komma o fota ;D

Juste, var på Bollerups öppet hus idag oxå. Känns verkligen som om jag vill gå där. Men det är jätte krångligt med alla studier där .. så jag väntar tills nästa år innan jag försöker att förstå på mig det där hehe ;)


Jaja, Afrika resan kommer snart i text och bilder, så keep on reading ;)


 

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards