Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Louise Cato - 30 januari 2012 21:23

Tänkte börja med att  ~DISSA~denna mascaran från L'oreal..

Har själv denna 'Lash Architect 4D mascara ' Och den är inte alls rolig att ha o göra med, visst det blir bra resultat, men vid slutet på dagen har fransarna klibbat ihop och när man ska tvätta av det, så rammlar fransarna av pga den.

Den är INTE vatten fast, helt värdelös, nu ska den inte va det, men kommer där en droppe vatten, så ser man ut som ett emo. Och att duscha med det, det är inget alternativ.. så nej, stor diss..


Sen.. ~Hissar~ jag faktiskt en människa ^^ vet inte redigt om man kan göra det, men men.. ;)

Det är faktiskt Isabella Björkman!

I höstas så blev hon påkörd när hon åkte moppe av en bilist som inte 'såg' henne. Hon bröt foten, och fick inte rida på över tre månader.. Hon fick sitta i rullstol för att inte belasta foten, så illa var det..

Men nu, är hon uppe på häst ryggen IGEN o tävlar! Har redan varit med i Trettonspelen och Åstorp! verkligen kul att se att hon vill det så mkt!!

FET HISS TILL HENNE :D

   


Av Louise Cato - 30 januari 2012 21:07

Hej hopp gummi kalkon ;) Hehe,,,


Dagen har varit fede tråkig.. inte alls rolig..

Skola, sen följde Julia hem o vi skulle rida. Hon tog med sig klänning o allt så att vi kunde ta foton nu när det ändå är snö..

Då kommer mamma o blir jätte arg o säger att vi blir sjuka.. så det sket sig, Och vi som hade på oss jätte mycket över klänningarna.. elakt... Jaja, blev lite jobb i hagen med Vickan.


Sen åkte vi till ÅPK möte om allsvenskan div I, fattar faktiskt inte riktigt hur dem ska kunna ta ut 4 st av typ 10 st som kanske ska vara med.. helt rörigt.. men jag e glad bara jag får vara med :D

Men sen e finalen när jag ska ta konfan, så jag tävlar hellre xD

Jaa... vad kan man mer säga.. ?

Har fede tråkigt, så det kommer kanske något hiss o diss ikväll.. håll utkik ;)


 

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards