Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Fail ! xD

Av Louise Cato - 22 juli 2011 22:47

Hej på alla små sötisar ;)

Dagen har varit skojig och så himmla failad xD Vet inte om jag orkar skriva allt men jag offrar mig ;)

Dagen börjar med att Vickan går ut i hagen efter att jag tvättat av hennes sår, som redan börjat läka fint, men det går åt jätte mycket jodopax, och det svider så det gör lite ont, men hon har börjat sparka efter mig, inte bra D:

Jaja, sen bar det av till Lund där Elise, Marie och Mira skulle ta sprutor eftersom att de ska ner till kina. Hehe, kändes gött att inte vara den som satt där med sprutan i armen, med det var läskigt ändå. Mira 'rymde' från rummet och gömde sig. Tyckte synd om henne, fast hon grät jätte mycket, 10 min efter att hon var klar xD Tanten som tog sprutan på Elise var riktigt elak. Hon LOG när hon stack in sprutan, som om det var det bästa hon visste, tortera små barn! Haha" xD


Väl hemma blev det lite soft med lite spel med Mira. 

När vi skulle rida ut så kom Elise's Farmor. Uteritten blev också failad....

Rider bort till den stora ån som var jätte djup och stömmt. Hehe, fick iallafall över hästarna, och vad tror ni vi ser flyter i väg? Pablos bakskydd, ja, vi visste ju att det var djupt så jag hoppade av och simmade ut men det blev så strömmt så att jag inte kom åt det, villket betydde att redan den första kvarten var jag helt dyngsur ända upp till halsen. Hehe, sulle hoppa upp på Vickan, klumpig som hon är, så trampar hon mig på foten xD Min lilla älskling är inte känslig ;) ( Hehe.. ) Sen tappar ja mobilen i kanten av ån -.-


Ridturen fortsatte, men hon var väldigt stel i sidorna och lyssnade inte alls bra på mig, så jag behöver verkligen få henne mer lösgjord i nacken och halsen. På en raksträcka lät vi dem riktigt löpa. Skojigt! :D Vickan susade förbi Palle, och hon gick inte sitt snabbaste ;) Kommer sen hem, och sen är allt frid och fröjd ??

Har nu tillbringat lite tid med alla inklusive Elise's halvsyskon som ska sova här inatt. Så gjorde jag och Elise Cheese Cake, den blev som ni säkert förstår.. Failad xD Det är helt knäppt, vi skulle ha osaltat smör, när vi har smält det och smakar, tvi.. Tittar på förpakingen, så står det med stora bokstäver " Extra saltat " Hehe, så fick bli lite mer socker, sen ställde vi in den i ungnen, på något sätt lyckades vi sätta den på grillning. Fattar inte riktigt hur det gick till xD 

Haha, ni kan inget annat att hålla med, detta var verkligen en failad dag ;)


Poous

Å

Kraom Lollo 

   Min underbara ponny, inte så bra bild, men hitta ingen annan. Bilden är ifrån Ängelholm förra sommaren, min första LC+5 och jag kom 3'a ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:59

Tycker faktiskt att ni kan ta och kolla in detta^^   Gilla: http://www.facebook.com/#!/Doyouevencare   Prenumerera: http://www.youtube.com/user/doyouevencaremusic?feature=results_main   Soundcloud: http://soundcloud.com/doyouevencare   ...

Av Louise Cato - 8 juli 2012 21:42

Yesyes, måste ju faktiskt ladda upp några bilder sen jag var i England - Torquay. När jag var där uppskattade jag inte allt, men nu i efterhand, jädrar vad kul vi hade! Absolut minnen för livet, och saknar alla så sjukt mkt :/   Ni som bara ser p...

Av Louise Cato - 4 juni 2012 21:42

Vet ni vad? Jag har tröttnat på att blogga helt för tillfället :/ Känner ingen anledning till att blogga när ändå ingen läser eller bryr sig om det man skriver.. Så får se om jag börjar att starta upp i sommar igen.. kommer kanske ngn inlägg då och d...

Av Louise Cato - 18 maj 2012 19:40

Har nyss kommit hem efter att ha varit nere i byn på Örkelljunga dagarna med Emelie.  Rätt chill där nere, perfekt för att flumma rundor :)   Iaf, var med Jonte i morse och kolla på när han städade, rättså skoj att sitta o klaga på hur dåligt han...

Av Louise Cato - 17 maj 2012 22:45

Yeah, tänk er själva att bara få kunna chilla en hel kväll utan att behöva tänka på någonting?! :D Helt underbart, speciellt när man sitter med en Coca cola Vanilj och en Ben och Jerry glass bredvid sig.. nom nom^^ Brukar inte tjcoka mig så mkt fak...

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards