Alla inlägg den 5 december 2011

Av Louise Cato - 5 december 2011 18:35

Aooup, rubriken talar, jag blev placerad i JULAHOPPNINGARNA på Åsbo Ponnyklubb!!!
Fett glad! Hon är så fett bäst min ponny asså!


I LB var det skit dåligt underlag till ettan, så fick inte fram henne alls, så typ travhoppade det xd haha, sen var det ett slött tempo genom hela grunden. I omhoppningen fick jag riktigt sporra till henne för att få fram henne, men det var inte samma gnista som vanligt.. Men skulle iaf ta en skit snäv sväng till näst sissta, hehe, vet att vickan skulle klarat det om jag inte skulle släppt henne så tidigt så hon kände själv att det skulle blivit fel avstamp på ett så pass svårt hinder, så hon stanna, men tar det helt och hållet på mig det!

Sen skulle ja vända o hoppa det igen, hehe, men då blev det för rakt på det för att kunna svänga efteråt innan en mur, så Vickan svängde, men jag han inte med så jag rammla av, sjukt pinsamt xd hahaha, men det var första gången jag gör det på en tävling och över 1.5 årsen jag rammla av henne sisst. Tycker att det är värt en applåd ;)

Aja, lite surt men tagga som fan till andra, där var få dubbel nollor så satsade på att nolla, tog ut svängarna jätte mycket, men det räckte ändå till en 8'e plats! Shiet vad ja bara skrek JAAA efter målet o krama ponnyn! :'D


Super nöjd även om det inte gick fort, detta betydde så sjukt mkt, typ som vinsten i allsvenskan. Jätte skojigt!


Har snöat idag.. inte skoj... pallar inte med all halka o järnskor på isen..


Ska lägga upp bilder snart, datan e knäpp så måste förminska dem skit mkt xd hihi



Ovido - Quiz & Flashcards