Alla inlägg den 23 november 2011

Av Louise Cato - 23 november 2011 21:05

Nä... nu får jag seriöst skärpa mig, känner mig as dålig som inte bloggar! :O

Men nu ska ja fanimej blogga varje dag! :D


Vickan: Ja.. som vanligt, hon brunstar. Tycker att den stollan gör det hela tiden. Sjukt jobbigt. Men hon försöker göra sitt bästa när det behövs.

Tävlingen i Åsbo blev instäld, så det blev ingen LA debut där. Lite synd.. MEN!

Mamma anmälde i Flyinge en LB och en LA! Så vi åkte ner dit, o hoppade. I LB var hon så sjukt fin, smidigt och lyssnade jätte bra på hjälperna. När man gick banan var det en jätte svår bana, men när man väl var på hästryggen så var den inte så farlig. I alla fall så kom vi till omhoppning. Och Vickan.. ja hon gör ALLT!!

Hon svängde jätte fint, men något blev fel i kombinationen och hon försökte verkligen få in ett språng men de blev långt så benen kom inte med. Jätte synd, för annars hade vi vunnit med den tiden :D Super nöjd med henne!

Sen.. debutera vi! Haha.. vet inte vad man ska skriva. Jag var super super nöjd, även om resultatet var skit dåligt xD

Hon rev 4 hinder, var av att hon hoppade in i kombinationen i trav, o klarade första hindret på 1.10 Underbara ponny, glömde vägen o kom på det jätte sent, så det var helt o hållet mitt fel.

Sen var där ett hinder i LB, maxat ur världens konstigaste vinkel som hon stanna o titta på innan hon hoppa stilla stående, så de blev ett stopp på det, och näst sissta hindret kom det ett till. Men jag är så nöjd med henne!! Finns ingen bättre ponny! Nu har jag debuterat, o de var inget med det! Så nu ska vi snart börja på allvar nästa år, se upp ;)


Har ingen film sen LB, men jag ska försöka lägga upp från LA, man ser att Vickan flyter ut o då tar jag i henne¨, så det tar jag på mig :D Så de kommer :D


 


Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards