Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Louise Cato - 21 oktober 2011 23:54

LÄS RUBRIKEN!! :D

Jag och Elise (hon i Kina) har nu börjat med en blogg där vi ska skriva om vad som händer med hästarna, altså hästlivet här i Sverige, och borta i Kina. Tycker att de ska bli skojigt, tipsa alla andra ;)

Men det innebär inte att jag skriver hur det går för mig och hästarna här också! Så de slipper ni inte..


Kan börja med att skolan har varit skit jobbig men ändå ganska kul.. hur det nu kan va det? Ne men vi hade en kille som jobbade med film hos oss, så han visa lite filmklipp och visade oss hur man skulle filma för att få bra vinklar m.m

Hamnade i en ganska kul grupp, så när vi skulle göra en film-enligt oss en skräckis med en zombi xD


Pontus - Zombie

Lisa - Zombie Jägare

Michelle - Stackars elev som ser alla bli dödade

Hampus - Blir dödad ett par gånger

Och lilla jag blev osså dödad, men vi filmade och fick ta om 'min' del hela tiden, och jag skulle bli intryckt i dörren.. inte smart.. har en fet bula i pannan..

Resultatet av vår filmning blev katastrofiskt rolig ;)


O Vickan och Vinni? Jorrå, Vinni har fått medryttare (ÄNTLIGEN!!) Julia i min klass ska börja ta hand om henne. Jätte kul, för man ser att Julia gillar Vinni, och Vinni ger henne chansen att lära känna henne. Springer inte ( inte lika mycket iaf = BRA!) och de ser så fint ut! :D Säger bara äntligen..


Sen ska jag ju debutera LA i Perstorp nästa helg.. Men jag vet inte riktigt..

Hade lite högre hoppträning igår, och då sa Torun att jag ska ha mer fart mot hinderna, och jag tycker att det går alledes för fort, och då vill jag sakta in och tar i henne och stör. Nu är hon så jäkla underbart ärlig och underbar så hon hoppar även om jag klantar mig, hon gör verkligen allt för att klara de där höga hindret för att få mig nöjd, och jag älskar den ponnyn!!

Men kan inte bestämma mig, känner att höjden är helt OK, men om vi kanske missförstår varandra, så kanske allt de där fina vi har går isönder.. Då känns det nästan bättre att hoppa lite lägre på tävling och träna lite till.. Har tills nästa vecka på mig..


Jaja.. nu ska vi va glada, för Vickan är super i dressyren nu asså, länge sen hon va såhär fin!


Och en liten rad för dem som tycker att hästar är allt annat än värdiga att leva.

Utan dem skulle jag inte sitta här, utan dem skulle jag förlängesen varit borta!

 Utan dem skulle jag inte vara någonting..


  


  

Slänger in en bild på världens bästa POWNNII!!!

Presentation


Hellu
Följ mitt ponni ryttare liv när jag tränar och tävlar mina ponnis ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards